Helyszín: SYMA Rendezvényközpont Időpont: 2012. szeptember 26-27.
Előkészületek
Alapítványunk, a MediaGo Alapítvány a rendezvény teljes ideje alatt saját standdal vett részt az állásbörzén. Egy időben 3-4 önkéntes gyakornok volt az odatérő érdeklődők segítségére. Standunknál felvilágosítást adtunk és tájékoztató anyagokat osztottunk gyakornoki lehetőségeinkről ( HR, IT, marketing, kommunikáció, sales, webdesigner területen), fogadtuk az érdeklődők önéletrajzait, valamint cégek képviselőivel vettük fel a kapcsolatot az Életpálya Programban való együttműködés kapcsán. Célunk az önkéntesség elterjesztése volt, amely nagy érdeklődést váltott ki olyan elismert cégek körében, mint például a Bosch, Audi, Mercedes, Nestlé, Nokia.
Az idén ősszel is népszerű rendezvényt több, mint tízezren keresték fel a helyszínen, s ötvenhatezren pedig online – érdeklődők, pályakezdők, középiskolások egyaránt. A munkakeresők és a munkaadók minél hatékonyabb egymásra találására törekvő állásbörze elérte célját, hiszen rengeteg elégedett, névjegykártyákkal és prospektusokkal gazdagodó látogatót lehetett látni, másrészről a legtöbb standnál szinte folyamatosan időztek kíváncsiskodók.
Alapítványunk is sikerként könyvelte el, hogy közel 100 érdeklődő fordult meg standunknál, közülük több mint 20 pályakezdő fiatal jelentkezett valamelyik gyakornoki programunkba. Öröm volt megtapasztalni azt, hogy az önkéntesség, mint hívószó nem riasztja el a pályakezdőket, hanem nyitottak a társadalmi felelősségvállalásra, illetve hasznos befektetésnek tekintik karrierjük elején. Összegezve: 9 önkéntesünk összesen 64 munkaórát töltött a rendezvényen az állásbörzét több, mint 10.000-en látogatták meg személyesen, s közel 56.000-en online közel 100 érdeklődő fordult meg standunknál 23 fő adta be önéletrajzát
Honlapunk a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k alkalmazását.