BKF - Digitális marketing szakirányú továbbképzés
Jelentkezési határidő: 2013. szeptember 23.
Szakvezetők: Papp-Váry Árpád PhD és Béres Szilárd, a MediaGo Holding vezetője.
A technológia térnyerése a marketing világát is radikálisan átalakította. Az online eszköztár egyre inkább a váza, nem csupán kiegészítője a marketingkommunikációnak. A vállalkozások körében exponenciálisan nő az igény olyan, az online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, képesek stratégiát alkotni és mérni az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztóval a közösségi médiában.
Mit ad hallgatóinak a Digitális Marketing szakirányú továbbképzés?
Azok jelentkezését várjuk, akik: szakmai kihívást látnak az online kommunikációban, marketing területen dolgoznak és mélyebb ismeretekre vágynak, vagy a karrierjüket kívánják megalapozni a digitális jövőben: reklámügynökségek, médiaügynökségek, online és offline médiumok, produkciós cégek munkatársainak. Nagyvállalati megbízóknak, kis- és középvállalkozásoknak, valamint civil szervezeteknek is.
Különösen e szervezetek felső- és középvezetői, értékesítői, marketingesei, pr-esei, ügyfélkapcsolati munkatársai hasznosíthatják az itt szerzett tudást, de bátran ajánljuk szabadúszó marketingeseknek és újságíróknak is.
A digitális marketing segítségével valamennyien építhetik saját és cégük márkáját, növelhetik annak bevételét.
Elhelyezkedési lehetőségek:
Főbb ismeretkörök: Offline és online marketing szemlélet; A digitális reklám eszközei; Online médiatervezés és -vásárlás; Tartalommenedzsment, usability és ergonómia; Keresőmarketing rendszerek; Online kreativitás; Hatékonyságmérés, statisztikák, riportok; E-PR; Online direkt marketing; Okostelefon marketing; Közösségi média marketing; Online gerilla és vírusmarketing;
Megszerezhető végzettség neve:
A képzés időtartama: 2 félév, 180 óra, oktatás szombatonként (félévente 9 alkalommal)
A képzés díja: 240.000 Ft/félév + 5000 Ft extra szolgáltatási díj/félév
„A digitális világ, ha tetszik, ha nem, szerepet játszik életünkben, s egyúttal szerves része a marketing tevékenységnek. Ezért érdemes kiemelten odafigyelni erre a folyamatosan változó területre. A szakirány oktatói, akik a mindennapjaikat ebben a szegmensben töltik, s nem mellesleg a szakma elitjét jelentik, érvényes útlevelet adnak a diákoknak, hogy magabiztos tudással, határozott léptekkel kezdjék meg tevékenységüket a világ digitális oldalán."Balog-Pozsonyi Andrea, client service director, Lauritzen marketing
Digitális marketing oktatói