BKF - Digitális Marketing

BKF - Digitális marketing szakirányú továbbképzés

Jelentkezési határidő: 2013. szeptember 23.
Szakvezetők: Papp-Váry Árpád PhD és Béres Szilárd, a MediaGo Holding vezetője.

A technológia térnyerése a marketing világát is radikálisan átalakította. Az online eszköztár egyre inkább a váza, nem csupán kiegészítője a marketingkommunikációnak. A vállalkozások körében exponenciálisan nő az igény olyan, az online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, képesek stratégiát alkotni és mérni az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztóval a közösségi médiában.

Mit ad hallgatóinak a Digitális Marketing szakirányú továbbképzés?

  • A munkába illeszthető, gyakorlat-centrikus tudásanyagot már az első órától kezdve
  • Betekintést a legfrissebb fogyasztói és technológiai trendekbe
  • Oktatást naprakész, gyakorlati példákon keresztül

Azok jelentkezését várjuk, akik: szakmai kihívást látnak az online kommunikációban, marketing területen dolgoznak és mélyebb ismeretekre vágynak, vagy a karrierjüket kívánják megalapozni a digitális jövőben: reklámügynökségek, médiaügynökségek, online és offline médiumok, produkciós cégek munkatársainak. Nagyvállalati megbízóknak, kis- és középvállalkozásoknak, valamint civil szervezeteknek is.

Különösen e szervezetek felső- és középvezetői, értékesítői, marketingesei, pr-esei, ügyfélkapcsolati munkatársai hasznosíthatják az itt szerzett tudást, de bátran ajánljuk szabadúszó marketingeseknek és újságíróknak is.
A digitális marketing segítségével valamennyien építhetik saját és cégük márkáját, növelhetik annak bevételét.

Elhelyezkedési lehetőségek:

  • digitális/online/webes reklámügynökségek
  • hagyományos ATL reklámügynökségek digitális/kreatív/ügyfélkapcsolati részlegei
  • kis-, közép- és nagyvállalatok marketing osztálya
  • online és offline médiumok
  • produkciós cégek (multimédia gyártás, dizájn)
  • marketing tanácsadás

Főbb ismeretkörök: Offline és online marketing szemlélet; A digitális reklám eszközei; Online médiatervezés és -vásárlás; Tartalommenedzsment, usability és ergonómia; Keresőmarketing rendszerek; Online kreativitás; Hatékonyságmérés, statisztikák, riportok; E-PR; Online direkt marketing; Okostelefon marketing; Közösségi média marketing; Online gerilla és vírusmarketing;

Megszerezhető végzettség neve:

  • Digitális marketing szakon: Digitális marketing szaktanácsadó
  • Digitális marketing szakközgazdász szakon: Digitális marketing szakközgazdász

A képzés időtartama: 2 félév, 180 óra, oktatás szombatonként (félévente 9 alkalommal)
A képzés díja: 240.000 Ft/félév + 5000 Ft extra szolgáltatási díj/félév

„A digitális világ, ha tetszik, ha nem, szerepet játszik életünkben, s egyúttal szerves része a marketing tevékenységnek. Ezért érdemes kiemelten odafigyelni erre a folyamatosan változó területre. A szakirány oktatói, akik a mindennapjaikat ebben a szegmensben töltik, s nem mellesleg a szakma elitjét jelentik, érvényes útlevelet adnak a diákoknak, hogy magabiztos tudással, határozott léptekkel kezdjék meg tevékenységüket a világ digitális oldalán."Balog-Pozsonyi Andrea, client service director, Lauritzen marketing

Digitális marketing oktatói

  • Béres Szilárd, a MediaGo Holding elnöke
  • Bonyhádi Gábor, a markmyprofessor.com alapítója, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
  • Csarnai Marianna, a MediaSales ügyvezető igazgatója
  • Gulya Gergely, a MediaSales stratégiai igazgatója, az MRSZ Sales House tagozatának vezetője
  • Huber Kornél, az Origo Media mobilmarketing szakértője, a DMSZ Mobilmarketing tagozatának vezetője
  • Kálmán Tamás, Head of Strategic Partnership, E-Target, a „Célzott online reklám" társszerzője
  • Lóránt Gergely, a The Guidency ügyvezetője
  • Mányai Csaba, a 21idea alapítója, a TedX Budapest főszervezője, a „Reklám helyett" szerzője
  • Miyazaki Jun, „Merras", online marketing tanácsadó, keresőmarketing specialista
  • Papp-Váry Árpád PhD, a BKF Marketing Intézetének vezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
  • Sáfrány Zsuzsanna, Neo Interactive, media and distribution director
  • Szabó Edit Ditte, a Citibank, Content & Social Media Manager
  • Szeles Tamás, a MediaSales kereskedelmi igazgatója, KKV specialista
  • Varga István, a Manta Marketing ügyvezetője, „Az Év honlapja" pályázat alapítója
  • Vörös Gergely, a Jaguár Média tulajdonosa

BKF - Digitális marketing szakirányú továbbképzés

Honlapunk a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k alkalmazását.
Több információ Ok Nem engedélyezem